Turystyka wraca na dobre tory. Czerwiec przyniósł Wielkopolskiej Organizacji Turystycznej wiele okazji do promocji regionu.

Dzięki ostatnim wydarzeniom o Wielkopolsce jest znowu głośno. Wszystko za sprawą dziennikarzy, którzy zjechali cały region.


Pierwszy Press Trip odbył się w drugim tygodniu czerwca, przez 4 dni w Wielkopolsce gościli niemieccy dziennikarze z Polen. Travel. Motywem przewodnim wizyty było Slow Travel, więc nie zabrakło wypoczynku blisko natury w Olandii, czy lokalnej kuchni w restauracji Linie w Ogniu. Eksplorowane były również szlaki rowerowe, nie zabrakło też czasu na wizytę w Poznaniu, czy w Pałacu w Rogalinie.      

Kolejny Press Trip odbył się 18 czerwca i trwał 3 dni. Był to intensywny czas, na który również przewidziano wiele atrakcji. Grupa siedmiu polskich dziennikarzy eksplorowała południowo-zachodnią Wielkopolskę. Uczestnicy mogli między innymi sprawdzić się wpływaniu kajakiem w Gminie Przemęt oraz łodzią w Gminie Zbąszyń. Grupa odwiedziła również Zamek w Rydzynie, spacerowała uliczkami Leszna, miała okazje zobaczyć wolsztyńskie parowozy. Nie zabrakło też lokalnej kuchni, czy szybkiego kursu wielkopolskiej gwary.         

Wszystkie PressTripy zaowocują w postaci materiałów i publikacji na temat regionu.

O Wielkopolsce było również głośno w Holandii. Między 17-18 czerwca odbył się workshopDiscover Central Europe skierowany na rynek holenderski, podczas którego Wielkopolska Organizacja Turystyczna miała okazję reprezentować region i spotkać się z holenderskimi touroperatorami. W wydarzeniu tym brały udział narodowe organizacje turystyczne z Polski, Czech, Słowacji i Węgier.  W warsztatach wzięło udział około 100 uczestników, w przypadku Polski były to dwa partnerskie województwa dolnośląskie oraz wielkopolskie. Podczas otwarcia prezentowano  atrakcje i produkty każdego kraju, potem odbyła się sesja spotkać B2B.

Wielkopolski nie zabrakło również na targach w Szczecinie. W ostatni weekend Wielkopolska Organizacja Turystyczna miała swoje stoisko na „Pikniku nad Odrą”.  Festiwal ten jest największym wydarzeniem w regionie, którego motywem przewodnim jest promocja turystyki i aktywnego spędzania wolnego czasu. W roku 2019 w tym festiwalu wzięło udział ponad 70 tysięcy uczestników i 200 wystawców. Wydarzenie to na stałe wpisało się w kalendarz Szczecinian.

Nie ulega wątpliwości, że zaczyna się lepszy czas dla turystyki. Wiele branż w związku ze znoszeniem obostrzeń powoli wraca do normalności. Wielkopolska Organizacja Turystyczna, planuje to aktywnie wykorzystać i swoimi licznymi działaniami przyciągnąć do regionu jeszcze większą ilość turystów.
WIELKOPOLSKA ORGANIZACJA TURYSTYCZNA

(Visited 36 times, 1 visits today)

Dodaj komentarz