Nowi sponsorzy Warty Poznań

Warta Poznań pracuje nad zimowymi transferami piłkarzy, ale nie zaniedbuje także kwestii pozyskania nowych partnerów biznesowych. Do grona sponsorów klubu dołączyły właśnie dwie kolejne firmy. Dla jednej z nich wsparcie Warty było jedną z pierwszych decyzji biznesowych po wejściu na polski rynek.


Lebull – bo o tej firmie mowa – to nowy na naszym rynku, legalny bukmacher, który zaczyna rozwijać swoją działalność w Polsce. Marka jest obecna także w Portugalii, gdzie m.in. jest sponsorem klubu CD Santa Clara, występującego w najwyższej klasie rozgrywkowej. Firma uruchomiła swoją platformę zaledwie kilka tygodni temu, dlatego rozpoczęcie współpracy z Wartą jest dla niej jedną z pierwszych decyzji marketingowych dotyczących działalności w naszym kraju.

Partnerstwo z klubem sportowym to dla nas pierwszy i bardzo naturalny krok w budowaniu obecności marki Lebull na polskim rynku. Cieszymy się, że możemy wspierać Wartę w powrocie do Poznania i jednocześnie pokazać, że angażujemy się we wsparcie polskiego sportu” – mówi Konrad Łabudek, CEO polskiego oddziału Lebull.

Drugim pozyskanym w minionych dniach partnerem jest poznańska Grupa Wille Miejskie, specjalizująca się w budowie ekskluzywnych domów i apartamentów, szczególnie w kameralnych budynkach w starych dzielnicach Poznania, takich jak Wilda, Sołacz czy Winogrady.

Współpraca z klubem sportowym, który promuje zdrowy tryb życia i jest silnie związany z miastem Poznań, stanowi naturalne przedłużenie naszej misji. Jesteśmy przekonani, że nasza współpraca będzie owocna i przyniesie korzyści nie tylko naszej firmie, ale także miastu Poznań oraz jego mieszkańcom. Cieszymy się, że możemy być częścią tej wyjątkowej społeczności!” – mówi Grzegorz Koźmicki, Prezes Zarządu.

W ramach współpracy sponsorzy Warty będą pojawiali się w jej komunikacji marketingowej, m.in. w social mediach, w materiałach promocyjnych i na nośnikach reklamowych na stadionie w Grodzisku, a także podejmowali dodatkowe wspólne działania i aktywacje dla kibiców. Obie firmy dołączą też do Klubu Biznesu Warty Poznań – networkingowej platformy skupiającej ponad 50 firm i przedsiębiorców z Poznania i Wielkopolski, której celem jest nawiązywanie i budowanie relacji biznesowych między jej członkami.

„Każdy partner, który dołącza do nas, to dla nas olbrzymi powód do radości. Wiadomo, że każda podpisana umowa oznacza wsparcie finansowe, ale to także dowód zaufania i uznania dla pracy, jaką wykonujemy w Klubie. Mówi się często, że biznes jest chciwy i bezwzględny. A my bardzo często słyszymy, że jednym z głównych powodów współpracy z nami jest nasze zaangażowanie w kwestie ekologiczne i społeczne. Myślę, że to coś, z czego należy się cieszyć. To pokazuje, że biznes to tak naprawdę ludzie, którzy chcą wspierać wartościowe inicjatywy, być częścią czegoś pięknego i cennego. To zresztą było wyraźnie widoczne, gdy wielu sponsorów zostało z nami po spadku z PKO BP Ekstraklasy, takich jak Fogo czy Sushi 4 U, a wręcz tym bardziej postanowiło nas wtedy wesprzeć. Dzięki temu wsparciu możemy nie tylko realizować bieżącą działalność pierwszej drużyny, ale także utrzymywać sekcje amp futbolową i blind footballową, których społeczna misja jest nie do przecenienia.” – mówi Jan Jezierski, Dyrektor Sprzedaży Warty Poznań, odpowiadający za współpracę ze sponsorami. 

W tym sezonie Warta Poznań nawiązała lub przedłużyła współpracę m.in. z Tavex, SAS, FITWAY, Medik24, Grant Thornton, Magazyn Poznański Prestiż, Apator Powogaz, Poznański Bank Spółdzielczy, LookAd, BMW Smorawiński BZ.

(Visited 493 times, 1 visits today)

Leave a Reply