Najnowszy koncept CCC w Starym Browarze już otwarty

Najnowszy koncept CCC w Starym Browarze już otwarty

W piątek 26 października oficjalnie otwarty został salon CCC. Najbardziej rozpoznawalna na polskim rynku marek obuwniczych, ponownie dołączyła do grona najemców Starego Browaru.


Z okazji otwarcia do 4 listopada klienci mogą tu zrobić zakupy ze zniżką 20%.

Salon zajął lokal o powierzchni ponad 1080 m2 w Atrium +1. Najnowszy koncept marki to przede wszystkim jasne i przestronne wnętrza oraz liczne ekspozytory, które pozwalają na oglądanie asortymentu na poziomie wzroku, pozwalające na błyskawiczny dostęp do poszukiwanego rozmiaru.

Cieszymy się, że po kilkuletniej j przerwie CCC wraca do nas z imponującym salonem. Cenimy rozwój tej marki, z zaangażowaniem i konsekwencją budującej nowoczesną sprzedaż wielokanałową. Mają świetne kanały sprzedaży internetowej i jednocześnie spójny user experience w sklepach, wykorzystujących nowoczesne technologie i nie zapominając przy tym, do kogo kierują swoją ofertę. Doceniamy profesjonalne działania marketingowe CCC. Chcemy integrować pod naszym dachem dynamiczne i stabilne firmy .” – mówi Renata Gralec, dyrektor centrum Stary Browar.

Firma CCC znalazła się na 4 miejscu w rankingu TOP10 największych prywatnych firm w Polsce według magazynu Forbes. Jako jeden z największych producentów i dystrybutorów obuwia w Europie, firma posiada własną fabrykę butów skórzanych w Polkowicach, gdzie rocznie produkowanych jest blisko 4 mln par. Marka kieruje się trendem „fast fashion” i niezwykle elastycznie dopasowuje się do poziomu zamożności klientów. W swojej ofercie, CCC ma zarówno obuwie damskie, męskie i dziecięce, torebki i plecaki, a także akcesoria do butów. Największą popularnością cieszy się ich sztandarowa marka Lasocki, oferująca obuwie i galanterię skórzaną.

Z okazji otwarcia do 4 listopada klienci mogą zrobić zakupy ze zniżką 20% (rabat nie dotyczy asortymentu przecenionego i nie łączy się z innymi promocjami).













Dodaj komentarz