Mistrzowska karta Lecha Poznań

Ubiegły sezon PKO Bank Polski Ekstraklasy zakończył się dla Lecha Poznań zdobyciem mistrzowskiego tytułu. W sumie Kolejorz sięgnął po trofeum już po raz ósmy. Z tej okazji klub postanowił zaprojektować zupełnie nowy wizerunek Oficjalnej Karty Ekstraklasy z herbem Lecha. Dzięki temu wszyscy kibice mogą jeszcze bardziej utożsamiać się z klubem, tym bardziej w tak wyjątkowym sezonie.

Nowa odsłona programu partnerskiego i wdrożenie kart z nowymi wizerunkami to kolejny etap współpracy między PKO Bankiem Polskim, a klubami ekstraklasy. Tym razem sponsor tytularny najwyższej klasy rozgrywkowej w Polsce zdecydował umocnić współpracę z klubami i kibicami, wprowadzając na rynek specjalną promocję, dzięki której zyskają jedni i drudzy.


– We współpracy z PKO Bankiem Polskim, który jest prężnym mecenasem polskiego sportu, w tym oczywiście piłki nożnej i ściśle współpracuje z Ekstraklasą SA oraz klubami, mamy przyjemność zaprezentować naszym kibicom nową kartę płatniczą. Staramy się ją co roku zmieniać. Kolejna odsłona nie mogła być inna i nawiązuje do wywalczenia przez nas ósmego w historii mistrzostwa Polski, czym uświetniliśmy setne urodziny klubu. Dla wielu naszych fanów, oprócz praktycznego zastosowania przy transakcjach płatniczych, będzie to zapewne fajna pamiątka – mówi prezes Lecha Poznań, Karol Klimczak.

Program Partnerski to szereg korzyści dla klubu, kibiców i banku. Polega na zaangażowaniu klubu w promocję produktów bankowych i otrzymaniu za to odpowiedniej prowizji. Środki mogą zostać przeznaczane na rozbudowę infrastruktury, kształcenie młodych piłkarskich talentów, innowacje sportowe lub na inne działania prorozwojowe w Lechu.

– Partnerstwo tytularne rozgrywek daje nam możliwość synergii sportu z biznesem i ciekawej współpracy z klubami. Efektem przygotowań do obecnego sezonu jest nowy wizerunek Oficjalnej Karty Ekstraklasy i wyjątkowa promocja dla kibiców. Jako bank chcemy być blisko naszych klientów. Mamy nadzieję, że nowy wizerunek kart pozwoli jeszcze bardziej angażować wszystkich kibiców Lecha Poznań do codziennego identyfikowania się ze swoim ulubionym klubem – mówi Robert Lubański, Dyrektor Departamentu Zarządzania Marką i CSR w PKO Banku Polskim.

Na czym polega promocja?

Wystarczy założyć jedno z trzech kont osobistych przez stronę internetową klubu. Po podpisaniu umowy z PKO Bankiem Polskim, każdy otrzyma voucher do Sklepu Kibica, a na konto Lecha wpłynie prowizja za daną usługę. Dzięki temu każdy kibic może przyczynić się do rozwoju klubu. Produkty objęte promocją to: PKO Konto za Zero (od 18 roku życia, 0 złotych za prowadzenie konta), PKO Konto dla Młodych (18-26 lat) i PKO Konto bez Granic (stałe miesięczne opłaty i wiele korzyści). Promocja trwa od 2 listopada do 31 grudnia 2022 roku.

O tym, jak ważny dla banku jest kontakt z kibicami świadczy rozwój kanałów „PKO Bank Polski Grajmy Razem” w mediach społecznościowych oraz projekt „Kanapa Kibica”, dzięki któremu fani najlepszej polskiej ligi piłkarskiej mogą oglądać mecze prosto z murawy. To działania, które integrują kibiców na każdym stadionie w kraju. Klienci banku mogą także szybko, wygodnie i bezpiecznie kupować bilety na wybrane mecze ekstraklasy za pomocą bankowości elektronicznej w serwisie iPKO. To kolejna nowość w ofercie Oficjalnego Banku Ekstraklasy. 

PKO Banki Polski został Oficjalnym Bankiem Ekstraklasy w sezonie 2018/19. Rok później został Partnerem Tytularnym rozgrywek. Głównym celem tej współpracy jest pomoc w rozwoju ligi i młodych piłkarskich talentów w Polsce. Bank na bieżąco śledzi rozwój młodzieżowców, przyznając na zakończenie każdego miesiąca wyróżnienia najlepszym. Bank, podążając za rynkowymi trendami, angażuje się również w esport w ramach projektu 
PKO Bank Polski Ekstraklasa Games. To turniej esportowy organizowany przez piłkarską Ekstraklasę w grę FIFA 23.

Sporty zespołowe - sprawdź na Ceneo.pl

(Visited 96 times, 1 visits today)

Leave a Reply