Listopadowa odsłona #foodproject w Starym Browarze.
Jabłkowe ptasie mleczko, jabłko zapieczone pod kruszonką czy jabłecznik z kremem katalońskim?
Listopadowa odsłona #foodproject w Starym Browarze.
Chcąc umilić nieco listopadową aurę, dodać jej nieco pikanterii, smaku i rozrywki, do najnowszej edycji #foodproject zaprosiliśmy Jabłkula, światowej sławy iluzjonistę, który przyjechał do Starego Browaru prosto z Transylwanii.
Charakterystyczne dla jego wizerunku wampirze kły idealnie wpisują się w klimat nadchodzącego Halloween, a jego popisowy numer ze znikającymi z talerza jabłkami, robiący absolutną furorę na całym świecie, tym razem będą mogli zobaczyć mieszkańcy Poznania.
„Po spektakularnym sukcesie wystawy „Björk Digital”, którą gościliśmy w Starym Browarze przez cały październik, postanowiliśmy nie zwalniać tempa. W ciągu ostatnich kilku miesięcy o Jabłkuli zrobiło się głośno na całym świecie. Nasza współpraca rozpoczęła się zupełnie przypadkiem, kiedy to odezwał się do nas jego manager Jabłkula – wielki fan Björk, pojawił się w Starym Browarze podczas Open University, chcą posłuchać na żywo wywiadu z artystką z Islandii. Miejsce zrobiło na nim tak ogromne wrażenie, że od razu uznał je za idealne do przeprowadzenia swojego performance’u i to nie jednorazowo” – zdradza Joanna Tupalska, Dyrektor Marketingu Starego Browaru.
Znikające z talerzy jabłka, czyli najsłynniejsza, iluzjonistyczna sztuczka artysty, prezentowana będzie w Starym Browarze przez cały listopad. A ponieważ ma ona kilka odsłon, najlepiej obejrzeć ją w naszych przytulnych kawiarniach i restauracjach, które z tej okazji przygotowały dania inspirowane słynnym iluzjonistą. Tylu jabłek jeszcze nie było, na dodatek w zaskakujących cenach 5, 10, 15 i 20 zł.
Lista dań z #foodproject #jabłko:
Bioway Mix (Pasaż +2)
do 5zł: naleśnik z jabłkami za 3,69 zł/100 g
Cukiernia Karpicko (Pasaż 0)
do 10 zł: muffiny jabłkowe z czarnym bzem za 5,90 zł; jabłkowe ptasie mleczko na patyku za 8,90 zł; granola z musem jabłkowym za 10,00 zł
do 15 zł: sernik waniliowy z jabłkami za 12,00 zł; ciastko jabłkowe z kremem katalońskim za 14,90 zł
Five O’clock (Atrium -1)
do 20zł: 100 g herbaty jabłko w cynamonie + mały miód za 20 zł; słodkie jabłko + mały miód za 20 zł
Ghiacci (Pasaż 0)
do 5 zł: gałka lodów szarlotkowych z porcją bitej śmietany za 5 zł
do 10 zł: szarlotka na ciepło bez dodatków za 10 zł; deser wiejski za 10 zł
do 15 zł: szarlotka na ciepło z podwójnymi dodatkami (bita śmietana i lody) za 15 zł
Petit Paris (Pasaż 0)
Do 5 zł:
– francuskie ciastko z jabłkami za 5 zł
Do 10 zł:
– zapiekane jabłka i śliwki pod kruszonką za 10 zł
Pijalnia Czekolady E.Wedel (Atrium 0)
do 20 zł: czekolada deserowa z jabłkami na miodzie za 20 zł
Pizza Hut (Pasaż +2)
do 10 zł: herbata jabłko z cynamonem za 9,95 zł
Projekt Kuchnia (Dziedziniec Sztuki)
do 20 zł: wątróbka drobiowa na chałce drożdżowej z polskim jabłkiem za 20 zł
So!Coffee (Pasaż 0)
do 15 zł: szarlotka za 13,90 zł
do 20 zł: sok Multiwitamina (truskawki, banan, jabłko) i So!Red 15,90/16,90/17,90 zł; sok Aktywność (maliny, jagody, jabłko, mięta) 17,90/18,90/19,90 zł; sok Vitalny (szpinak, jabłko, banan) 16,90/17,90/18,90 zł; sok So!Fit (jarmuż, kiwi, banan, jabłko) 18,90/19,90/20,90
Starbucks (Atrium 0)
do 15 zł: szarlotka za 12,95 zł
„Zespół marketingu Starego Browaru co miesiąc nas zaskakuje. Tym razem propozycja współpracy z Jabłkulą zbiła nas nieco z pantałyku – w końcu to międzynarodowy iluzjonista. Stary Browar stał się jednak miejscem, do którego artyści przyjeżdżają sami, a ich chęć udziału w #foodproject niezmiernie nas cieszy!” – mówią twórcy bloga MYTUJEMY, ambasadorzy akcji #foodproject, jednego z wiodących subiektywnych przewodników kulinarnych w Polsce, obserwowany przez ponad 30 tys. osób na Instagramie i 23 tys. na Facebooku.
Projekty graficzne #foodproject przygotowywane są przez studio UVMW, we współpracy z ilustratorem Jackiem Ambrożewskim i zespołem marketingu Starego Browaru, który za #foodproject otrzymał nagrodę Klubu Twórców Reklamy.