Enea Stadion oraz Volvo Karlik podpisały umowę o współpracy.
Te dwie poznańskie marki chcą razem działać przy organizacji wydarzeń sportowych, kulturalnych czy biznesowych.
Pierwsze efekty współpracy można było zobaczyć już podczas poznańskiej premiery nowego elektrycznego modelu Volvo EX30, która odbyła się w stadionowym klubie B17. To wtedy szerokiej publiczności zaprezentowany został najnowszy eko-samochod z marki Volvo. Co ciekawe specjalnie na tę okazję szatę graficzną samochodu zaprojektował najbardziej znany poznański twórca street artu Noriaki.
– Volvo Karlik i Enea Stadion to dwie znane i dobrze kojarzone marki z regionu. Nasza synergia jest więc naturalnym zjawiskiem. Będziemy wspierać się w wielu wymiarach i razem komunikować naszą ofertę, by zgodnie z hasłem napędzać się dobrą energią do działania” – mówi Małgorzata Sak, dyrektor ds. hospitality Stadion Poznań sp. z o.o.
Kolejną energią do działania jest zapowiadany na 15 i 16 czerwca koncert Dawida Podsiadły na Enea Stadionie. Firma Karlik, będzie motoryzacyjnym partnerem największej imprezy rozrywkowej organizowanej w Wielkopolsce w 2024 r., a sam artysta na koncert przyjedzie właśnie Volvo.
Niezawodność, solidność i innowacyjność — te słowa idealnie opisują nasz sposób działania. Szukaliśmy partnera z regionu, z którym, opierając się na tych filarach, stworzymy niezapomniane wydarzenia — sportowe, muzyczne, rozrywkowe, a także edukacyjne np. w zakresie elektromobilności. Mamy wspólne cele. Do zobaczenia na Enea Stadionie! – mówi Urszula Łaszyńska Dyrektor ds. PR i komunikacji Volvo Firma Karlik.
Nowa strategia Enea Stadionu skierowana jest do grupy odbiorców oczekujących najwyższej jakości podczas wydarzeń rozrywkowych, sportowych, społecznych, kulturalnych, naukowych i biznesowych – większość z nich oznacza rekordy frekwencji w mieście i regionie.