„Wyprawa po złoto w Kotlinę Kłodzką” uczniów ze Szkoły Podstawowej w Wytomyślu [ZDJĘCIA]

„Wyprawa po złoto w Kotlinę Kłodzką” Pod takim hasłem w tajemniczą podróż, która trwała od 24 do 26 maja 2017 r. w Góry Stołowe wybrała się grupa ponad 30 uczniów Szkoły Podstawowej im. Marii Kownackiej w Wytomyślu.

Organizatorkami wyprawy były: Anna Bozio, Małgorzata Ruta i Aleksandra Kaczmarek.

W środowy poranek 24 maja o godzinie siódmej rano, nieco zaspani ale rządni przygód wyruszyliśmy w nieznane.

Celem naszego wyjazdu było poznanie zabytków i historii Kotliny Kłodzkiej oraz wielu jej innych atrakcji.

W pierwszej kolejności zwiedziliśmy Skalne Labirynty „Błędne Skały”, gdzie musieliśmy mieć oczy dookoła głowy, żeby się nie pogubić o sprawności i zwinności nie wspominając.

Drugiego dnia udaliśmy się na wyprawę do Jaskini Radochowskiej – jednej z największych i najciekawszych jaskiń w Polsce.

Kolejnym punktem naszej wyprawy była wizyta w Grocie Pustelnika w Dolinie Paszówki i spotkanie z nim oraz wspinaczka na Górę Igliczną by zwiedzić Sanktuarium „Matki Śnieżnej”.

Po tak intensywnie spędzonym dniu wieczorem relaksowaliśmy się wspólnie przy ognisku piekąc pyszne kiełbaski.

Trzeciego i niestety ostatniego dnia naszej niezapomnianej wyprawy udaliśmy się do kopalni „Złoty Stok” by zwiedzić Sztolnię „Gertruda”, przespacerować się „Chodnikiem Śmierci”, na którym doszło do niecodziennego spotkania Gnoma (Które niejednego z nas przyprawiło prawie o zawał serca), a także żeby zobaczyć jedyny w Polsce podziemny wodospad.

Po tak intensywnie spędzonych trzech dniach bardzo zadowoleni, dotlenieni, ale i zmęczeni późnym wieczorem wróciliśmy do Wytomyśla.

Ten pokaz slajdów wymaga włączonego JavaScript.

(Visited 213 times, 1 visits today)