Koncertowy październik z Dyniowym Kwartetem w Starym Browarze
Koncertowy październik z Dyniowym Kwartetem
Alejki w parku Starego Browaru pokryły się złotymi liśćmi, a witryny butików prezentują już kolekcje na sezon jesień/zima 2017. W październiku nie zabraknie także nastrojowej muzyki,
która przeniesie nas do intymnego, jesiennego świata. Wszystko to za sprawą Dyniowego Kwartetu, który przez cały miesiąc będzie towarzyszył naszym klientom podczas chwil spędzonych w Starym Browarze.
„Chcieliśmy, aby jesień w Starym Browarze miała charakter wyjątkowo ciepły i klimatyczny, a przecież nic tak nie tworzy atmosfery jak skrzypce. Dyniowy Kwartet i ich repertuar to idealne odzwierciedlenie klimatu, na uzyskaniu którego nam zależało” – mówi Joanna Tupalska, Creative Marketing Manager Starego Browaru.
Październikowa edycja #foodproject to szereg smyczkowych koncertów, które każdego dnia będzie można usłyszeć z restauracji i kawiarni. Miłośnicy melancholijnych nut będą mogli odprężyć przy dźwiękach muzyki i skosztować doskonałych przekąsek inspirowanych Dyniowym Kwartetem, w cenach 5, 10, 15 i 20 zł.
Lista dań z #foodproject #dynia:
Bioway Mix (Pasaż +2)
do 5 zł: lasagne z pieczoną dynia za 3,49 zł / 100g
Cukiernia Karpicko (Pasaż 0)
do 5 zł: wegańskie ciasteczka dyniowe za około 2 zł
do 15 zł: muffinka dyniowa z orzechami i kremem waniliowym za 10,90 zł, tarta dyniowa z ricottą i pomarańczą za 12 zł, sernik dyniowy ze słonym karmelem za 12 zł
Petit Paris (Pasaż 0)
do 15 zł: zupa dyniowa za 11,90 zł
Pizza Hut (Pasaż +2)
do 20 zł: zupa dyniowa z barem sałatkowym w zestawie lunch za 15 zł, zupa dyniowa z pizzą w zestawie lunch za 18 zł
Projekt Kuchnia (Atrium +2)
do 20 zł: krem z dyni z imbirem za 16 zł
Starbucks (Atrium 0)
do 15 zł: Pumpkin Spice Latte (dyniowa latte) w rozmiarze tall za 15 zł, Pumpkin Frappuccino w rozmiarze tall za 15 zł
do 20 zł: Pumpkin Spice Latte (Dyniowa Latte) w rozmiarze grande za 17zł, Pumpkin Frappuccino w rozmiarze grande za 17 zł, Pumpkin Spice Latte (Dyniowa Latte) w rozmiarze venti za 19 zł, Pumpkin Frappuccino w rozmiarze venti za 19 zł
„Dyniowy Kwartet to zespół muzyczny jakich mało. Nastrojowe melodie to idealne tło na październikowej wersji #foodproject – nie mogliśmy sobie wyobrazić lepszego partnera do tej edycji” – mówią twórcy bloga MYTUJEMY, ambasadorzy akcji #foodproject, jednego z wiodących subiektywnych przewodników kulinarnych w Polsce, obserwowany przez blisko 30 tys. osób na Instagramie i ponad 22,7 tys. na Facebooku.
Projekty graficzne #foodproject przygotowywane są przez studio UVMW, we współpracy z ilustratorem Jackiem Ambrożewskim i zespołem marketingu Starego Browaru, który za #foodproject otrzymał nagrodę Klubu Twórców Reklamy.