Komunikacyjna metamorfoza najwyższego budynku Poznania. Biurowiec Andersia Silver to teraz AND2

Najwyższy budynek Poznania to AND2. Metamorfoza Andersii Silver to nie tylko zmiana nazwy dla kolosa z Placu Andersa, ale także kompleksowy rebranding podkreślający wartości i jakość biurowca.

Nowe czasy, nowa nazwa




Andersia Silver, czyli najwyższy budynek w Poznaniu, rozpoczyna nowy rozdział w komunikacji z rynkiem jako biurowiec AND2. Jak wyjaśnia Adam Trybusz, Prezes Zarządu AndersiaProperty Sp. z o.o. – We współczesnym, niezwykle dynamicznym, świecie, w którym to, co realne miesza się i łączy z tym, co cyfrowe konieczne stało się wyartykułowanie walorów biurowca, jego technicznej jakości, a także znaczenia oraz zasad, jakimi kierujemy się przy jego realizacji za pośrednictwem komunikacji adekwatnej do języka społeczeństwa nowej generacji. Nasz flagowy obiekt z Placu Andersa to od dziś biurowiec AND2.

Zmiana nazwy biurowca na AND2 to kamień milowy w rozwoju tego projektu. Tak ważna dla przedsięwzięcia transformacja, wprowadzona w okresie Nowego Roku nie tylko symbolizuje nowe początki i możliwości, ale także podkreśla wyjątkowy adres budynku, adres, który zwieńcza 25 lat inwestycji realizowanej na poznańskim Placu Andersa – dodaje Sven von der Heyden, prezes i założyciel Von der HeydenGroup.

Nowa nazwa AND2 jest niczym skrócony zapis adresu, odpowiedni współczesnemu, krótkiemu i szybkiemu sposobowi komunikacji.

Nowy logotyp biurowca AND2

Nowy logotyp AND2, symbolizujący elegancję i innowacyjność, odzwierciedla wartości i jakość biurowca z Placu Andersa. To nowoczesny design łączący w sobie zarówno przeszłość, jak i przyszłość biurowca. –AND2 to nawiązanie do wszechobecnych w nowoczesnej pop kulturze skrótów, Plac Andersa 2 = AND2. AND to również angielski spójnik symboliczne podkreślający mnogość możliwości, udogodnień i cech tej wyjątkowej przestrzeni. Cyfra podzielona na sfery uwzględnia poziomy podział budynku na 3 dostępne typy powierzchni (Silver, Gold i Palladium). Dynamiczna funkcjonalność w ramach minimalistycznego designu – wyjaśnia zespół Betterandmore, który opracował nową markę.

Nowa strategia komunikacji AND2

Zmiana nazwy i logotypu najwyższego biurowca Poznania to nie wszystko. Nowe oblicze zyskuje nie tylko cała identyfikacja wizualna projektu, ale także strategia komunikacji, która wpisuje się w nową biznesową rzeczywistość sektora nieruchomości komercyjnych.

Zasadniczymcelem zmian jest jasny przekaz i zrozumiała komunikacja podkreślająca walory budynku skierowana do odbiorców poszukujących prestiżowej, a zarazem przyjaznej, nowatorskiej i zgodnej ze standardami ESG przestrzeni biurowej przyszłości. – Chcemy, aby AND2 stał się symbolem przyszłości biurowej, oferując przestrzenie, które spełniają nowe potrzeby biznesowe i społeczne – mówiAdam Trybusz Prezes Zarządu AndersiaProperty Sp. z o.o.

Nowoczesna wielowymiarowość

Nowa strategia komunikacjimarki będzie podkreślałacztery główne waloryprzestrzeni AND2, jako wyjątkowego środowiska pracy:

  • prestiż i możliwości –wskazując nie tylko na lokalizację, ale przede wszystkim miejsce, w którym biznes może rozwijać się w atmosferze sukcesu i innowacji, jednocześnie będącej przestrzenią, która odzwierciedla jego współczesne ambicje i aspiracje,
  • zrównoważony rozwój i innowacyjność –odpowiadający na globalne wyzwania ekologiczne i podkreślający przyjazne dla środowiska rozwiązania oraz innowacyjne technologie, które wspierają najemców w realizacji ich celów ESG i zwiększają efektywność energetyczną,
  • komfort i rozwój –podkreślający przestrzeń sprzyjającą dobremu samopoczuciu i rozwojowi pracowników, w której każdy element – od ergonomicznych miejsc pracy, po strefy wypoczynkowe na tarasach – jest zaprojektowany z myślą oproduktywności i inspiracji jej użytkowników,
  • przyjazny i bliski charakter, podkreślając, jak niezwykle ważne jest, aby przestrzeń biurowa była miejscem, które lubimy, gdzie rozumiany jest nasz styl życia i potrzeby oraz z którym łatwo można łączyć obowiązki i rozrywki zaplanowane po godzinach pracy.

Grafiki towarzyszące nowej komunikacji wykorzystują nowatorską technikę multilayer, za pomocą której wizualizacje budynku wrysowane są w obrębie person. Harmonijne połączenie sylwetki człowieka z elementami architektonicznymi ma pokazać, że tożsamość AND2 tworzą ludzie w nim pracujący, a jednocześnie zalety AND2 odzwierciedlają cechy profesjonalistów decydujących się na pracę w tej prestiżowej, komfortowej, zrównoważonej i przyjaznej lokalizacji.

Zastosowanie techniki multilayer pozwoliło nam na przewrotnązabawę formą, w której to właśnie budynek znajduje swoje odbicie w jego użytkownikach spełniając ich potrzeby i oczekiwania – wyjaśniają przedstawiciele studia Betterandmore.

Rebranding na miarę AND2

Efekt rebrandingu AND2 to szereg korzyści w obszarze komunikacji z naszymi partnerami biznesowymi, społecznością lokalną i na arenie międzynarodowej. Nowa tożsamość marki lepiej odzwierciedla wartości i jakość biurowca, umożliwiając skuteczniejsze dotarcie do szerokiego grona odbiorców oraz budowanie silnych, długotrwałych relacji. – Zdecydowaliśmy się odświeżyć wizerunek naszego flagowego biurowca, aby podkreślić standardy techniczne oraz wartości, jakimi kierujemy się od początku realizacji tej inwestycji.Nowy brandingbudynku to także odpowiedź na potrzeby młodszych pokoleń, które będą pracować w naszych przestrzeniach, a które są wrażliwe na wartości marki i mają potrzebę budowania z nią relacji. Mimo, że zabudowa placu Andersa trwa od 25 lat, chcemy być nowocześni nie tylko w ramach wykorzystywanych technologii inżynieryjnych, ale także w sposobie tworzenia i przedstawiania AND2–podsumowujeAdam Trybusz.

(Visited 145 times, 1 visits today)

Leave a Reply