Sklep internetowy nie zarabia? 6 powodów dlaczego potrzebujesz audytu SEO!

Pandemia sprzyja zakupom online. Rzadziej możemy wychodzić z domu, część z nas ląduje na kwarantannie, a jeszcze inni wolą zostać w domu, żeby zminimalizować ryzyko zachorowania. Obecny czas to żyła złota dla sklepów internetowych z niemal każdej branży. Niezależnie od tego co sprzedajesz – czas zadbać o przychody z internetu. Może czas pozyskać ruch organiczny? Wejdź na https://kreacjamarki.pl i zobacz jakie masz możliwości!

 

Co powinien zawierać audyt SEO?

Mówią Ci coś takie elementy jak Core Web Vitals i Mobile First? Jeżeli nie, to znak, że czas zrobić solidny przegląd Twojego sklepu internetowego. Dostosować go do wymagań dzisiejszego klienta i kryteriów, jakie stawia Google przed sklepami internetowymi. Profesjonalny i dokładny audyt SEO uwypukli błędy, pokaże słabe i mocne strony Twojego sklepu oraz skupi się na czynnikach, które powodują, że nie trafiają do Ciebie!

W dobrze wykonanym audycie nie chodzi tylko o kwestie techniczne oraz te ograniczające widoczność w internecie. Chodzi o coś więcej. O głębsze zdiagnozowanie problemów trapiących Twój sklep oraz wskazanie rozwiązań do wdrożenia, aby się tych problemów pozbyć. Bo nie sztuką jest wdrożyć pozycjonowanie, jeżeli nie odkryjesz źródła problemu.

Jasne – mnóstwo agencji powie Ci, że stronę można bez problemu wypozycjonować za 200, 500, 800 złotych – ba, wstaw sobie tutaj jaką kwotę chcesz, a gwarantuję Ci, że znajdzie się ktoś, kto powie: Damy radę! Tylko jak poprawiać pozycje strony, skoro nie wiesz gdzie leży problem. To tak, jakbyś sam chciał iść do lekarza nie wiedząc co Ci dolega, a lekarz kazałby Ci wziąć “coś”. Bo zadziała. Bo w innych przypadkach działa.

Zanim postawisz na pozycjonowanie strony, pomyśl o solidnym audycie SEO swojego serwisu!

Lista najważniejszych elementów audytu SEO:

  1. Wartość i wiek domeny,
  2. Konstrukcja adresów URL,
  3. Czynniki techniczne,
  4. Szybkość działania mobile i desktop,
  5. Szybkość wczytywania poszczególnych elementów,
  6. Użyteczność podstron i produktów,
  7. Widoczność strony w internecie,
  8. Frazy kluczowe,
  9. Wartość linków zewnętrznych,
  10. Sytuacja na tle konkurencji,
  11. Sugestie poprawek,
  12. Strategia działań pozycjonerskich.

Wejdź na https://kreacjamarki.pl/audyt-seo/ i przeczytaj więcej o wszystkich wymienionych elementach i przekonaj się, dlaczego audyt jest podstawą przed rozpoczęciem pozycjonowania!

 

6 powodów dlaczego warto zacząć od audytu SEO?

  1. Zaoszczędzisz pieniądze – audyt opisze problemy i poda sugestie elementów do wdrożenia, więc działania nie będą wykonywane w ciemno.
  2. Pozycjonowanie będzie łatwiejsze – skoro poznamy problemy zamiast je tuszować, osiągnięcie wyników będzie łatwiejsze.
  3. Poznasz swoją sytuację na tle konkurencji – audyt da Ci dostęp do danych, których na co dzień możesz nie mieć.
  4. Sprawdzisz widoczność swojego sklepu – dowiesz się, na jakie frazy ludzie szukają Twojego sklepu i jak najczęściej do Ciebie trafiają.
  5. Poznasz, kto poleca Twoją stronę – zobaczysz zaplecze linków prowadzących do Twojej strony, ich wartość, ilość, potencjał!
  6. Dostaniesz rozwiązania – audyt pokaże co należy poprawić, żeby sytuacja uległa zmianie na lepsze. Zamiast zastanawiać się co jest nie tak, dostaniesz odpowiedź.

Zdjęcie autorstwa Andrea Piacquadio z Pexels

(Visited 57 times, 1 visits today)

Leave a Reply