Wysmażony z każdej strony – Mr Bacon w Starym Browarze

Sława Mr Bacona go wyprzedza, a pytany o to, jak udało mu się zaistnieć w show-biznesie odpowiada „Po prostu jestem”.


Jego twarz zdobi okładki magazynów plotkarskich w całej Polsce, a Internet rozpisuje się o nim niemal każdego dnia. Znany z tego, że jest znany, polski celebryta, trendsetter i stały bywalec salonów, podjął we wrześniu współpracę ze Starym Browarem. Z uwagi na nadmierne zainteresowanie mediów swoją osobą, przebywa obecnie na południu Europy, skąd będzie łączyć się z Poznaniem przez Internet. W relacjach na żywo opowie o tym jak przetrwać w celebryckim świecie i nie zgubić własnego JA.

 „O nawiązaniu współpracy z Mr Baconem myśleliśmy już od dłuższego czasu. To persona, którą niewątpliwie zna każdy Polak. Doskonale rozumiemy ogromne zainteresowanie jakie budzi i jesteśmy podekscytowani, że zdecydował się na współpracę z nami, smażąc się jednocześnie na południu. Sposób współpracy z wykorzystaniem nowych technologii w komunikacji świetnie pasuje do naszego największego, październikowego przedsięwzięcia, wystawy Björk Digital, która pojawi się u nas z okazji 11. edycji Art & Fashion Forum by Grażyna Kulczyk. Mr Bacon zgodził się również zaszczycić nas swoją osobą podczas Gali Finałowej AFF.” – zdradza Joanna Tupalska, Creative Marketing Manager Starego Browaru.

We wrześniu transmisje na żywo będą miały miejsce codziennie w restauracjach i kawiarniach Starego Browaru. Przy wykorzystaniu najlepszego sprzętu, Mr Bacon będzie mógł rozmawiać ze swoimi fanami prosto z gorącej plaży, oni zaś będą widzieli go dzięki obrazowi ze specjalnego projektora. Na wielbicieli popularnie nazywanego w towarzystwie #boczka, będą czekać doskonałe przekąski inspirowane jego osobą w cenie 5, 10, 15 i 20 zł.

 Lista dań z #foodproject #boczek:


KFC (Pasaż +2)
do 5 zł: dodatkowy bekon do każdej kanapki +1,00 zł
do 15 zł: Twister z bekonem za 10,95 zł; Zinger z bekonem za 10,95 zł
do 20 zł: Twister z bekonem w zestawie za 16,95 zł; Zinger z bekonem w zestawie za 17,45 zł

 Petit Paris (Pasaż 0)
do 15 zł: quiche z boczkiem i brokułami 12 zł

Pizza Hut (Pasaż +2)

do 15 zł: pizza carbonara za 15 zł*

*menu lunchowe

Starbucks (Atrium 0)
do 15 zł: wieloziarnisty bajgiel z pastą jajeczną oraz bekonem za 12,95 zł

Mc Donald’s (Atrium +2)
do 5 zł: dodatkowy bekon do każdej kanapki za 1,00zł
do 15 zł: McWrap bekon DeLuxe za 10,60 zł; McChicken z dodatkowym bekonem za 10,60 zł; WieśMac i McRoyal z dodatkowym bekonem za 11 zł; podwójny WieśMac i McRoyal z dodatkowym bekonem za 14,60 zł

 To nasza pierwsza współpraca zdalna, z wykorzystaniem najnowszych technologii. Jesteśmy niezwykle podekscytowani, ponieważ z miesiąca na miesiąc #foodproject jeszcze bardziej się rozwija. Osobowość Mr Bacona idealnie wpasuje się do najnowszej edycji projektu” – mówią twórcy bloga MYTUJEMY, ambasadorzy akcji #foodproject, jednego z wiodących subiektywnych przewodników kulinarnych w Polsce, obserwowany przez blisko 30 tys. osób na Instagramie i ponad 22 tys. na Facebooku.



Projekty graficzne #foodproject przygotowywane są przez studio UVMW, we współpracy z ilustratorem Jackiem Ambrożewskim i zespołem marketingu Starego Browaru, który za #foodproject otrzymał nagrodę Klubu Twórców Reklamy.











(Visited 136 times, 1 visits today)

Dodaj komentarz