Jak wybrać dobrą agencję do reklamy w Google? Z tym poradnikiem trafisz na ekspertów!

Ogromna popularność wyszukiwarki Google to praktycznie niezmieniający się od kilku lat trend w nowoczesnym promowaniu brandów. Narzędzie proponowane przez amerykańskiego hegemona jest dzisiaj kopalnią nowych partnerów biznesowych. I to w niemalże każdej branży! Na początku warto jednak podkreślić, że wykorzystywanie niewątpliwych, marketingowych zalet wyszukiwarki nie jest czynnością łatwą w realizacji. Szereg zmiennych czynników oraz rosnąca konkurencja sprawiają, że współpraca z doświadczoną agencją reklamową okazuje się być koniecznym krokiem. Jeżeli nie wiesz jakimi aspektami kierować się przy wyborze takich specjalistów, ten artykuł powstał z myślą o Tobie. Sprawdź skuteczny poradnik i unikaj popularnych pułapek. Dzięki przekazanej tutaj wiedzy trafisz na prawdziwych ekspertów, którzy realnie podniosą sprzedaż w Twojej firmie!

Współpraca z agencją marketingową to inwestycja w maksymalizację zysków

Wybranie odpowiedniej agencji do realizowania działań marketingowych w wyszukiwarce stanowi dzisiaj niezwykle istotny element każdej strategii reklamowej. Można nawet śmiało zaryzykować stwierdzenie, że bez doświadczonych specjalistów nigdy nie osiągniesz wymarzonych efektów. Na szczególną uwagę zasługuje fakt, że pozycjonowanie stron internetowych oraz kampanie Google Ads po prostu wymagają posiadania specjalistycznej wiedzy. Znajomość kilku podstawowych zasad funkcjonowania algorytmu wyszukiwarki czy chociażby sposobu tworzenia promocji w płatnych sekcjach stoi za sukcesem wielu brandów. Nawiązanie współpracy z profesjonalistami tylko na pierwszy rzut oka nie jest problematyczną kwestią. W rzeczywistości spotkasz się jednak z dużym mętlikiem w głowie. Ilość agencji marketingowych działających w obszarze SEO oraz Google Ads rośnie praktycznie z roku na rok. Nierzetelnych ekspertów poznasz przede wszystkim po cennikach i okrojonym zakresie realizacji. Zbyt wysoka kwota za dowolną usługę naturalnie odstrasza wielu potencjalnych nabywców. Podobnie jednak traktuj zdecydowanie zaniżone pakiety. Nakład pracy, jaki należy wykonać przy skutecznym pozycjonowaniu i efektywnej promocji linkami płatnymi, wymaga od agencji dysponowania określonym budżetem. Chociażby na opłacenie czasu specjalisty bądź na działania wewnątrz i na zewnątrz prowadzonej przez Ciebie witryny.

Podpowiadamy, na co zwrócić uwagę przy wyborze specjalistów SEO

Chociaż na pierwsze efekty pozycjonowania stron internetowych przychodzi czekać czasem nawet tygodniami, nie możesz dać sobie zamydlić oczu obietnicą dotarcia na szczyt wyszukiwarki w nieco krótszym czasie. Google to charakterystyczne narzędzie, które praktycznie eliminuje wszelkiego rodzaju dokładne estymacje czasowe oraz zapewnianie uplasowania się na konkretnej pozycji w rankingu. Jeżeli przy odbieraniu oferty usłyszysz właśnie takie stwierdzenia, nie wahaj się szukać innych specjalistów. To popularna pułapka, do której wpada lwia część Twojej konkurencji. Szybki efekt w połączeniu z gwarancją topowych pozycji jest doskonałym wabikiem dla współczesnych przedsiębiorców. Dobrą praktyką okazuje się również zweryfikowanie, jakich dokładnie metod używa wybrana przez Ciebie agencja. Wykwalifikowani eksperci z afterweb.pl podkreślają, że stosowanie zakazanych działań Black Hat SEO wciąż cieszy się ogromną popularnością wśród mało rzetelnych marketerów. Narażenie własnej strony internetowej na trwałą blokadę w Google z pewnością nie będzie opłacalnym biznesem dla Twojej firmy. Mamy rację, prawda?

„W dobie ogromnej rywalizacji o pozyskanie nowych partnerów biznesowych, wiele agencji SEO ucieka do nierzetelnych oraz nie do końca legalnych praktyk. Każdy właściciel firmy chce przecież usłyszeć, że wybrana przez niego strategia marketingowa będzie maksymalnie efektywna. Realia są jednak nieco inne. Stawiając na pozycjonowanie stron internetowych, musisz liczyć się z długim procesem, bo tak właśnie wygląda zdobywanie kluczowych pozycji na dowolne frazy. Żadna z aktualnie liderujących firm nie zrobiła tego na skróty. Stosowanie praktyk Black Hat SEO może być skuteczne jedynie w krótkiej perspektywie czasowej. Prędzej czy później, Google blokuje strony korzystające z zakazanych praktyk: niskiej jakości linkowania, maskowania słów kluczowych czy ukrywania przekierowań 301. To pozorna droga na skróty!”

Źródło: https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/

Również w przypadku Google Ads możesz doświadczyć sztuczek agencji reklamowych

Manipulowanie cennikami, zakresem obowiązków i stosowanie nierzetelnych praktyk stanowią czynniki, które powinny zapalać czerwoną lampkę ostrzegawczą w głowie każdego przedsiębiorcy. To również elementy wspólne niezależne od tego, w czym dokładnie specjalizuje się wybrana przez Ciebie agencja marketingowa. Dużą popularnością w ostatnich latach cieszy się łączenie usług SEO z Google Ads. To reklamowy duet zapewniający maksymalizację korzyści wynikających z promocji w najpopularniejszej wyszukiwarce na świecie. To także ogromne pole do popisu dla nierzetelnych specjalistów. Google Ads jest bowiem kolejnym narzędziem, gdzie stosowanie nielegalnych praktyk dotyka coraz to większej liczy przedsiębiorców zainteresowanych reklamą w Google. Żeby płatne linki przynosiły oczekiwane rezultaty, kampania musi być na bieżąco optymalizowana. Mowa tutaj przede wszystkim o kontrolowaniu budżetów, stawek CPC oraz słów kluczowych. Raz wykonana analiza nie wystarczy, aby móc realnie rywalizować z konkurencją. Co więcej, Google Ads oferuje kilka metod na promowanie biznesu, a niektóre z nich opierają się na zasadach wygaszonej kilka lat temu usługi Express, gdzie jakość pozyskanych kliknięć, a co za tym idzie wydanej gotówki, może Cię nie zadowolić. W tym przypadku, podobnie jak podczas pozycjonowania stron, zweryfikuj jakie kroki będą podejmowane przez agencję. Prawdziwych ekspertów rozpoznasz przede wszystkim po kompleksowym podejściu do realizacji. Wybadanie potrzeb przyszłego reklamodawcy, propozycja intratnych i sprzedażowych słów kluczowych, nakreślenie jasnego planu na kampanię. Tego szukaj.

(Visited 38 times, 4 visits today)

Dodaj komentarz