Uterqüe Inditexu otwiera pierwszy lokal w Poznaniu.

Najbardziej ekskluzywny brand wchodzący w skład grupy Inditex już niebawem pojawi się w Starym Browarze. Właśnie rozpoczęły się prace przygotowawcze w lokalu.

 Specjalizująca się przede wszystkim w ręcznie wyrabianych akcesoriach marka, to połączenie minimalizmu i najgorętszych trendów sezonu. Uterqüe, w dosłownym tłumaczeniu „jedno i drugie” to brand,




którego główna filozofia opiera się na poszanowaniu tradycyjnego rzemiosła i nietuzinkowego designu.

Założona w 2008 roku, najmłodsza marka w portfolio Inditexu, skierowana jest do kobiet w wieku 25-50 lat.

Uterqüe to marka wyrafinowanych akcesoriów modowych, której atutami są najwyższa jakość i oryginalność projektów. Marka firmuje także kolekcje odzieży skórzanej oraz ready-to-wear, zaprojektowane wyłącznie przez zespół projektantów Uterqüe. Wszystkie produkty szyte są u lokalnych rzemieślników w Hiszpanii oraz krajach ościennych (m. in. we Włoszech). Wykorzystywane materiały to zawsze te najwyższej jakości, jak jedwab, kaszmir, skóra czy wełna. Dostawy do sklepów Uterqüe na całym świecie trafiają dwa razy w tygodniu.

Dwa butiki Uterqüe znajdują się w Warszawie, trzeci zaś we Wrocławiu. Polska należy do grona kilkunastu państw, w których łącznie znajduje się około 100 sklepów Uterqüe (są wśród nich m. in. Meksyk, Katar, Kuwejt, Arabia Saudyjska, Hiszpania, Rosja).

W Starym Browarze Uterqüe zajmie lokal w Atrium na poziomie +1, którego łączna powierzchnia wynosi ponad 220 m2. Wśród innych dostępnych tu marek Inditexu znajdują się m. in. Zara, Zara Home, Oysho oraz największy w Polsce salon Massimo Dutti.















Dodaj komentarz