Truskawkowa aria smaków w Starym Browarze

Nie sposób pomylić jej z jakąkolwiek inną primadonną. Jej barwa głosu jest mocna, donośna i słodka. Utwory z jej bogatej kariery są na ustach wszystkich wielbicieli arii operowych, ale cicho nucą je pod nosem również ci, po których najmniej można się tego spodziewać.


Jak zawsze w swojej charakterystycznej czerwonej sukni olśniewa wszystkich zebranych na koncertach. Subtelne i pełne wdzięku ruchy, czarujące spojrzenia przywołujące smaki gorącego lata, to tylko niektóre z cech, za które ją kochamy. W lipcu, gwiazdą #foodproject by Stary Browar będzie diva operowa, Truskawka.

 „Obecność Truskawki w naszym lipcowym projekcie to dla nas ogromna radość. Jej twórczość to prawdziwa sztuka, a Stary Browar uwielbia współpracować z polskimi artystami, wspierając ich kunszt i talent. Niezwykle się ucieszyliśmy, kiedy Truskawka entuzjastycznie przyjęła nasze zaproszenie. Od razu dopytywała o szczegóły.” – mówi Joanna Tupalska, Creative Marketing Manager Starego Browaru.

Truskawka spędzi w Starym Browarze cały pierwszy miesiąc wakacji. Będzie można spotkać ją w tym czasie w wielu naszych restauracjach i kawiarniach, gdzie serwowane będą desery i napoje inspirowane całą dyskografią Truskawki w cenie 5, 10, 15 i 20 zł.

Lista dań z #foodproject #truskawka:

Bioway (Pasaż +2)

do 5 zł: sałatka truskawkowa za 3,49 zł / 100g

do 10 zł: pudding jaglany z truskawkami za 5,90 zł (mały kubek), pudding jaglany z truskawkami za 7,90 zł (duży kubek)


 Cukiernia Kandulski (Pasaż +1)

do 5 zł: lody truskawkowe za 3 zł/gałka, tarty truskawkowe, 4-5 zł za porcję

do 15 zł: koktajle truskawkowe za 11 zł, deser z jogurtem, truskawkami i granolą za 13 zł

Cukiernia Karpicko (Pasaż 0)

do 5 zł: ciepłe drożdżówki półfrancuskie z truskawkami za 1,90 zł / sztuka

do 10 zł: tarta z musem truskawkowym z tymiankiem za 9,90 zł / sztuka

do 15 zł: panna cotta z truskawkami za 12 zł

do 20 zł: eton mess, czyli deser z truskawek, bezy i śmietanki za 18 zł

 Five o’clock (Atrium -1)

do 20 zł: zestaw truskawki w wanilią i ajerkoniakiem (konfitura) + herbata Lato z Prowansji (50 g) za 20 zł

Ghiacci (Pasaż 0)

do 10 zł: mus truskawkowy z szaszłykiem owocowym za 10 zł, truskawki z jogurtem naturalnym lub bitą śmietaną za 10 zł, tarta mocno truskawkowa za 10 zł

KFC (Pasaż +2)


do 5 zł: mały orzeźwiający shake o smaku soczystej truskawki za 4,95 zł

do 10 zł: duży orzeźwiający shake o smaku soczystej truskawki za 5,95 zł

Petit Paris (Pasaż 0)

do 5 zł: tartaletka z truskawkami za 5 zł

do 10 zł: mini croissant z truskawką za 10 zł

Piano Bar (Dziedziniec Sztuki)

do 20 zł: shake truskawkowy z lodami waniliowymi, bitą śmietaną i sosem ze świeżych truskawek za 16 zł, truskawki z bitą śmietaną – smak dzieciństwa za 20 zł

 Pijalnia Czekolady E.Wedel (Atrium 0)

do 15 zł: sorbet truskawkowy za 15 zł

do 20 zł: wedlowskie pierogi z nadzieniem twarożkowym, podane z sosem karmelowym i truskawkami za 20 zł, beza z kremem mascarpone, truskawkami i puree z marakui za 18 zł, czekolada na gorąco z truskawkami za 16 zł

So!Coffee (Pasaż 0)


do 5 zł: lody truskawkowe – gałka za 3,30 zł

do 10 zł: gofry z truskawkami za 9 zł

do 15 zł: tarta z truskawkami za 13,90 zł, tort bezowy z truskawkami za 14,90 zł

do 20 zł: sok multiwitamina 15,90 / 16,90 / 17,90 zł, shake truskawkowy 14,90 / 15,90 / 16,90 zł

 Starbucks (Atrium 0)

do 15 zł: sernik z galaretką i truskawkami za 10,95 zł, frappucino truskawkowe w rozmiarze tall za 15 zł

Propozycja zaproszenia do lipcowej edycji #foodproject Madame Truskawki padła ze strony marketingu Starego Browaru. Nie ukrywaliśmy zaskoczenia – gwiazda tak wielkiego formatu to niewątpliwie ogromne wyzwanie, jednak ani przez chwilę nie wątpiliśmy w to, że się uda! Joanna i jej zespół zawsze stają na wysokości zadania” – mówią twórcy bloga MYTUJEMY, ambasadorzy akcji #foodproject.

MYTUJEMY, subiektywny przewodnik kulinarny, obserwowany przez ponad 28 tys. osób na Instagramie i 20 tys. na Facebooku.

Projekty graficzne #foodproject przygotowywane są przez studio UVMW, we współpracy z ilustratorem Jackiem Ambrożewskim i zespołem marketingu Starego Browaru, który za #foodproject otrzymał nagrodę Klubu Twórców Reklamy.












Dodaj komentarz